Seinpost Winkelstraatmanagement zet zich voor de volgende zaken in:

  • meer bezoekers in je straat
  • een langere verblijfsduur van bezoekers
  • een hogere waardering van de bezoekers in je straat
  • meer nieuwsberichten in de media over je straat
  • minder leegstand in je straat

Dat bereiken we door, samen met alle ondernemers in de straat, op zoek te gaan wat de straat uniek maakt. Wat zijn de karakteristieken van de straat? Wat zijn de mooie plekken? Welke vormen van ondernemerschap vinden we en wat zegt dit over de straat? Wat is de kracht van de straat? Maar ook: hoeveel weet je van je klanten? Waarvoor komen deze en kun je deze op een bepaalde manier definiëren of aanspreken? Samen maken we een merk van jouw winkelstraat!

Hoe doen we dat?

Het kenmerk van onze winkelstraatmanagers is dat ze deskundig, betrokken, daadkrachtig en enthousiast zijn. Dat zijn onze kernwaarden en daar zijn we trots op.

Wat is onze methode?

Onderdeel van de Seinpost methodiek voor winkelstraatmanagement is dat we beginnen met een nulmeting. Hierin meten we hoe ondernemers en bezoekers je straat beleven. Dat gaat niet alleen over schoon, heel en veilig, maar ook over wat er karakteristiek is aan je straat. Vervolgens gaan we met je aan de slag met een tweejarenplan met daarin alle strategieën en doelen, inclusief een communicatiestrategie voor bezoekers en voor collega ondernemers. Op basis van dit plan maken we concrete resultaatafspraken. Deze enquête herhalen we jaarlijks, zodat een goed beeld krijgen van de ontwikkeling van je straat. Op deze manier willen we samen met jullie een plan maken wat past bij de opgave van jouw straat!

Wil je meer informatie over onze diensten en werkwijze?

Neem contact met ons op!

Wij werken voor